HTML

Dream of my LIFE

Friss topikok

  • v8cowboy: Szia! Én most gondolkozom EF képzésen, bár nem Miami a cél, hanem Santa Barbara. Nem is ez a lény... (2009.03.27. 23:44) Hosszú lenne...
  • atisjedi: Csók Manyika! Magácskának már megint sikerült az élet! :) Drága Mamájátol tudom hogy elküldték eb... (2009.02.04. 18:11) "Szóval miről is szól Miami?"
  • Latz von W.: Szia Anita! Balázs Laci vagyok. ;) Láttam múltkor iwiw-en, hogy kimentél Amerikába, most volt egy... (2009.01.16. 01:49) Az első tanítási nap
  • Travel Guru: Nem semmi!! (2008.12.15. 14:12) Egy kis promo Miami Beachről és a suliról
  • nitus: Szia Titkos ügynök! Nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat. Remélem minden rendben lesz és helyt... (2008.12.13. 16:06) Még itthon...

Linkblog

Visit

2009.04.07. 18:18 :: nitus

Szerencsésen megérkeztek anyumék március 16-án Miamiba. Egyből béreltek is egy Dodge kisbuszt. A GPS segítségével kisebb technikai hibákkal, de eltaláltak a sulimig. Nagyon örültem, hogy végre megérkeztek. Anyum és a nővérem látogattak meg 3 hétre, és épp mikor írom a blogom előtte fél órája indultak el haza. Mindkét alkalommal volt érzékeny egymásnak borulás. :)

Éjjel fél 1-kor találkoztunk a suli előtt és utána egyből mentünk megkeresni a szállásukat. Egy nagyon szép kis apartmant foglaltak le a Collins Avenuen, amit előzőleg pár héttel már lecsekkoltam. 4 embernek ideális kis lakás, nem mellékesen az ágyból ki lehetett látni az óceánra. Árban is nagyon jól sikerült kihozni azt a 3 hetet, amennyit itt voltak. A Spring Break miatt iszonyatosan magas árakat kértek a szállodákban és az apartmanházakban. Ezt az apartmant a nővérem találta egy amerikai internetes oldalon, aminek a következő a címe: www.a1vacations.com - Érdemes megnézni, ha valaki egyénileg szeretné intézni a nyaralását. Utazási irodával horribilis árakon utazhat az ember Miamiba. A repülőjegyet is érdemes olyan helyen lefoglalni ahol minden kötelezettség nélkül 1 hétig tartják az árat. Ezalatt az idő alatt több ajánlatot is össze lehet gyűjteni és a legjobbat kiválasztani. Tengeren túli utazásra általában a Swiss Airline a legszínvonalasabb, de nekem a British Airways-sel sem volt problémám.

Napközben suliba jártam, de délután vagy estefelé mindíg találkoztunk anyumékkal és mentünk valamerre. Elmentünk a Sawgrass Mall-ba, ami körülbelül másfél órára van kocsival tőlünk és ez még itteni viszonylatban nincs is messze. Körülbelül, hogy valaki végig tudja járni ezt a bevásárló központot olyan 8 órára lenne szüksége, és még így se megy be minden boltba. Sajnos mióta kint vagyok, mostmár 3 hónapja elég sokat híztam és a régi nadrágjaim nem igazán jönnek már rám. :P Pontosabban 2 hónap alatt 8 kilót híztam, és az utolsó 1 hónapban meg sem mértem magam. Nem eszem többet, mint otthon, de tény, hogy az embernek nincs annyi dolga, mint mondjuk otthon. Mégiscsak egy nyaraló övezetben élek és átvettem azt a ráérős stílust is ami itt van. Viszont mostmár el kellett kezdenem figyelni az étkezésemre, mert nem szeretnék hordóként hazamenni. :) Igaz szerintem jobban áll ez a pár plusz kiló. Nem tudom mi van az ételekben, de sokkal jobban hízlalnak, mint otthon. Otthon sosem tudtam 2-3 kilónál többet felszedni, most meg rögtön ennyit. Érdekes, de ez van.

Pénteken suli után elindultunk Orlandoba. Körülbelül 4-5 órát utaztunk odáig. Nagy izgalommal vártam az ez után következő napokat, mert gyerek korom óta nagyon vágytam erre, hogy egyszer eljussak az orlandoi Disney Worldbe, és végre teljesült...

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ancika.blog.hu/api/trackback/id/tr831052265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása