HTML

Dream of my LIFE

Friss topikok

  • v8cowboy: Szia! Én most gondolkozom EF képzésen, bár nem Miami a cél, hanem Santa Barbara. Nem is ez a lény... (2009.03.27. 23:44) Hosszú lenne...
  • atisjedi: Csók Manyika! Magácskának már megint sikerült az élet! :) Drága Mamájátol tudom hogy elküldték eb... (2009.02.04. 18:11) "Szóval miről is szól Miami?"
  • Latz von W.: Szia Anita! Balázs Laci vagyok. ;) Láttam múltkor iwiw-en, hogy kimentél Amerikába, most volt egy... (2009.01.16. 01:49) Az első tanítási nap
  • Travel Guru: Nem semmi!! (2008.12.15. 14:12) Egy kis promo Miami Beachről és a suliról
  • nitus: Szia Titkos ügynök! Nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat. Remélem minden rendben lesz és helyt... (2008.12.13. 16:06) Még itthon...

Linkblog

Egy hétvégém Redondo Beachen

2009.05.25. 04:27 :: nitus

Túl sokat nincs mit rizsázni erről, ugyanis nem sok lehetőségem van szórakoztatni magam. Marad tehát a beach és a tanulás... egyedül. :S Viszont jó hír, hogy gyönyörű volt hétvégén az idő, tudtam egy kicsit napozni a parton, közben angol könyvet olvasgattam, szavakat tanultam, szóval csupa hasznosan töltöttem a hétvégémet. Az orosz szobatársam kezd teljesen kilenni, néha már sikít, hogy haza akar innen menni, amit valahogy meg is értek. Én is már iszonyatosan mennék vissza Miamiba. Sokkal többet beszéltem ott, mint itt. Ahogy mondanák ez SUCKS!!! :S Már én is nagyon várom Las Vegast aztán, hogy mehessek vissza a jól megszokott kis Miamimba. Már hiányzik az otthonom is, igaz max 1-2 hétre látogatnék haza aztán jönnék vissza. Igaz nemrég még maradni akartam valamit dolgozni itt az államokba, iskolai gyakorlat vagy hasonló, de már elgondolkozom ezen is, biztos kibírnék-e még pár hónapot távol az otthonomtól... nem tudom, majd meglátom hogy alakulnak a dolgok.

Redondo Beach

 

 

A hét elején részem volt egy igazi földrengésben. Épp a super marketbe fizettem a kasszánál, mikor megmozdult alattam a föld. Elkezdtek potyogni a polcról a dolgok, rendesen úgy éreztem magam, mint a buszon állva amikor hirtelen fékez a sofűr. Kitágult pupillákkal meredtem a kasszásra, hogy most mi fog történni. Meglepettségemben a földhöz ragadva vártam a következő rengést, de hál Istennek nem jött. A következő rengés már biztos pánikot keltett volna és mindenki elkezdett volna össze vissza rohangászni, de szerencsére nem így lett. Mikor hazaértem a lányok pakolták össze a konyhát, mert kipotyogtak az élelmiszerek a szekrényekből. Első kérdésük az volt "Te is érezted?". Az utcákon kivonultak az emberek, pár házhoz ki is jött a rendőrség. Annyira nem volt nagy földrengés, de azért igencsak meg lehetett érezni és semmi előjele nem volt. Ez volt a legizgalmasabb dolog mióta itt vagyok.

Másrészről pedig elmentem a suli graduation partyára, ami Miamiban ha emlékeztek egy luxus yachton volt, és mindenki szebbnél szebb ruhakölteményekben jelent meg. Nos itt ez pont az ellenkezője volt. Elmentünk valami írtó gáz helyre Hollywoodba, a "discot" egy otthoni vidéki kocsmához tudnám hasonlítaniu tele fiatalkorú kis idiótákkal. Álltam ott a kisestélyimbe és nem értettem mi a francot keresek én itt? Voltak olyanok akik kis mackó nadrágban kis pólóban jelentek meg. Na mondom az igggen... Éjjel 2-kor persze úgy rakták ki az embereket, mint macskát szarni. áááhh vicc volt az egész. Nem is érdemel több szót.

Búcsúzóul egy szám, ami azt bizonyítja mennyire jól el tudják adni Los Angelest. A média nagyon fel tudja fújni a dolgokat. A TV-ben minden olyan jól mutat. Igazából itt is, de mindent épp elég 1x megnézni belőle.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ancika.blog.hu/api/trackback/id/tr921141829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása