HTML

Dream of my LIFE

Friss topikok

  • v8cowboy: Szia! Én most gondolkozom EF képzésen, bár nem Miami a cél, hanem Santa Barbara. Nem is ez a lény... (2009.03.27. 23:44) Hosszú lenne...
  • atisjedi: Csók Manyika! Magácskának már megint sikerült az élet! :) Drága Mamájátol tudom hogy elküldték eb... (2009.02.04. 18:11) "Szóval miről is szól Miami?"
  • Latz von W.: Szia Anita! Balázs Laci vagyok. ;) Láttam múltkor iwiw-en, hogy kimentél Amerikába, most volt egy... (2009.01.16. 01:49) Az első tanítási nap
  • Travel Guru: Nem semmi!! (2008.12.15. 14:12) Egy kis promo Miami Beachről és a suliról
  • nitus: Szia Titkos ügynök! Nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat. Remélem minden rendben lesz és helyt... (2008.12.13. 16:06) Még itthon...

Linkblog

Szórakozás

2009.01.20. 14:15 :: nitus

Szép jó napot mindenkinek!

 

Elnézést azoktól akik már várták a következő bejegyzésemet, de én valahogy jobb szeretem megélni az eseményeket, mint írni róluk. :)

Akkor kezdem az elejétől... A szobatársammal minden rendben van, jól lehet vele együtt élni, csendes, rendet tart maga körül, szóval nincs vele gond. A tanítás... az olyan amilyen, viszont a csoporttársaimat nagyon megszerettem, a tanárunk is nagyon jó, csak magát a rendszert nem nagyon értem. Elkezdjük az elejétől a nyelvtant, de ugyanakkor már beszélgetnünk is kéne tudni múlt-, jelen-, jövőidőben. Az első pár hét nekem elég unalmasan telik, de sosem árt, ha ismétel az ember. Úgysem az órákon tanulunk meg elsősorban beszélni, hanem azon kívül. Órán kívül nagyon sokat beszélgetek azokkal akiket eddig megismertem. Olyan érzésem van, mintha egy kis család lennénk. Nem sok idő kell, hogy mindenkit megismerjen az ember. Nagyjából mindenki itt lakik a koleszban és esténként beülünk a lobbiba beszélgetni, sétálunk a parton, vagy bemegyünk a városba nézelődni. Eltekintve attól, hogy a szoba nem a legjobban felszerelt, én szeretek itt élni. Már előre félek, hogy egyszer végetér ez a kaland is. Az ételről annyit, hogy kis túlzás volt mikor azt mondták nekem, hogy minden nap ugyan az lesz a kaja, ugyanis eddig még mindíg más volt mióta itt vagyok. Mindíg van főtt étel, igaza az alapanyagok általában ugyan azok, de mégis másképp készítik el nap mint nap. Nem azt mondom, hogy annyira ízlik, de meg lehet enni, ha az ember éhes. :) Mióta itt vagyok alig beszéltem magyarul, vagy angolul vagy németül értetem meg magam. Sok itt a német ajkú fiatal. Van a csoportomba egy svájci fiú vele mindíg németül kommunikálok, legalább ezzel is gyakorlom azt a nyelvet amit már 14 éve tanulok sikertelenül. :P



Hogy mit csináltam az elmúlt napokban? Hétköznap napi 2-3 tanórám van, ami 12:35-ig tart. Suli után általában elmegyünk a Kubaiba enni valami szendvicset, aztán ha süt a nap lemegyünk a partra napozni, ha nem akkor a suliba tanulunk, vagy gengelünk valahol. Mostanában elég felhős errefelé az ég, de nem nagyon akaródzik esni. Olyan 22 fok lehet napközben, ha kisüt a nap van 30 is. Eddig még nem nagyon láttam senkit aki leégett volna a napon. Nem erős a nap viszont szépen barnít. Lehet nyáron azért erősebb lesz.

A hétvégén végre szórakozni is eljutottam. Pénteken a Dreambe voltunk, ahol szinte az egész suli ott volt. A nagyterembe dance-house slágerek mentek, míg a kisterembe inkább hip-hop és pop zenék. Érdekesen vannak itt kialakítva a szórakozóhelyek, ugyanis ahol otthon a tánctér van itt boxok vannak, ahova be lehet ülni és ahol otthon mi ülni szoktunk, ott táncolni lehet. Így én elég szétszórtnak éreztem a társaságot. Szombaton a híres Mansionbe voltam, ahol elég nagy nevű DJ-k lépnek fel, mint például Paul Oakenfold, Richie Hawtin vagy Steve Angelo. Őket otthon is sokan ismerik. Én annyira nem vagyok oda az ő zenéjükért, de a hely maga nagyon igényes és a zene is viszonylag jó volt. Azért is jó eljárni ilyen helyekre, mert itt minden alkalommal új embereket ismer meg az ember és legalább a beszédkészsége is sokat fejlődik. Igaz Mansion nem éppen az olcsó kategóriába tartozik, de itt is vannak olyan napok, mikor kedvezményesen juthatunk be. Vasárnap estére egy spontán szülinapi party jutott, amit az egyik itt tanuló arab srácnál tartottak, ő külön lakik a már említett luxus hotel apartman részébe. Saját kis lakást bérel addig amíg itt tanul Miamiba. Nála szinte mindennaposak a házibulik, én eddig még csak ezen a szülinapi bulin voltam, és nem is maradtam sokáig mert eleve hosszú volt a hétvégém másrészt másnap reggel 8:15-től suli volt. Most csütörtökre vagyok hivatalos egy pizsoma partyra. Ez nekem azért is érdekes, mert még sosem voltam pizsoma partyn. Kíváncsi vagyok milyen lesz. 60 embert hív meg a srác a suliból és csak azok mehetnek el akik feliratkoztak nála. Lesz ott mindenféle nemzetiség, de szerintem magyar csak én leszek egyedül. Megint lehetőségem nyílik majd beszélgetni angolul meg németül. :) Hogy őszinte legyek nekem valahogy az otthoni klubok jobban tetszenek. Itt azért érezhető, hogy a zenei kínálatuk leszűkül Amerikára.

Beiratkoztam a David Barton Gymbe. Minden este járok 1 vagy 2 órát edzeni. Rendesen kifárasztom magam, remélem hamarosan látszani is fog az eredmény. Egyedül szoktam lejárni a terembe, de mindíg van valaki akivel szóbaelegyedek, legalább itt is tanul az ember egy kicsit. Állítólag jól beszélek angolul, mert ha megkérdezik tudok e angolul, azt válaszolom just a little bit aztán beszélgetünk 10-15 percet folyamatosan. Érteni valóban értem mit mondanak, de még azért nehezen rakok össze egy hosszabb mondatot hirtelen magamban.

Összevetve az egészet nagyon jól érzem itt magam. Nincs időm unatkozni, igaz most hogy nincs olyan jó idő nem tudunk kimenni a beachre, de azért elütjük valahogy az időt. :)

Majd jelentkezem bővebb részletekkel egyes eseményekről, de egyenlőre most ennyi. Pusszanat! ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ancika.blog.hu/api/trackback/id/tr93891091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása