HTML

Dream of my LIFE

Friss topikok

  • v8cowboy: Szia! Én most gondolkozom EF képzésen, bár nem Miami a cél, hanem Santa Barbara. Nem is ez a lény... (2009.03.27. 23:44) Hosszú lenne...
  • atisjedi: Csók Manyika! Magácskának már megint sikerült az élet! :) Drága Mamájátol tudom hogy elküldték eb... (2009.02.04. 18:11) "Szóval miről is szól Miami?"
  • Latz von W.: Szia Anita! Balázs Laci vagyok. ;) Láttam múltkor iwiw-en, hogy kimentél Amerikába, most volt egy... (2009.01.16. 01:49) Az első tanítási nap
  • Travel Guru: Nem semmi!! (2008.12.15. 14:12) Egy kis promo Miami Beachről és a suliról
  • nitus: Szia Titkos ügynök! Nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat. Remélem minden rendben lesz és helyt... (2008.12.13. 16:06) Még itthon...

Linkblog

I'm in L.A. trick

2009.05.22. 23:06 :: nitus

A múltkori bejegyzésemben biztosan érezni lehetett az elkeseredésemet. Mára már összekaptam magam és egy újabb stratégiát dolgoztam ki azért, hogy jobbá tegyem az ittlétemet. Elhatároztam, hogy veszek egy biciklit és azzal fogom bejárni a környéket. Persze hosszabb távokra igénybe veszem majd a "buszos segítséget" is, ha pedig L.A-n kívül akarok majd mozogni bérelek egy kocsit és semmi nem állhat az utamba, hogy világot lássak. Imádok utazgatni és új vidékeket felfedezni. Mióta kint vagyok úgy érzem sokkal nagyobb lett a látóköröm és túl kicsi már nekem a mi kis Magyarországunk. Ugyan még sokat vagyok egyedül, de akkor sem adom fel, vagyok olyan leleményes, hogy egyedül is feltalálom magam, sőt legalább nem kell alkalmazkodnom senkihez. :) Igaz Miamiban nem voltak nehézségek eleinte sem, de az embernek kellenek kihívások az életébe és ez most az. Sokan szídták Miamit is, hogy így nem jó, úgy nem jó... Kérdezték nekem tetszik-e, az én válaszom csak annyi volt, hogy nem tudom hogy fogok egyszer innen hazamenni... Sosem mondtam azt, hogy utálok itt lenni vagy ilyesmi és mégegyszer hansúlyozom nem is emiatt jöttem el, mert bajom lett volna vele. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy bárhol is legyél a Világban CSAK rajtad múlik mit tudsz belőle kihozni. Rájöttem, ha elkezd az ember nyavajogni, akkor értékes perceket veszít el az életéből közben pedig ott áll elötte ezernyi lehetőség, hogy jól érezze magát. Mi ütött belém? Itt vagyok Los Angelesbe és nem örülök neki???? Hülye vagyok én? :D Egyszerű a képlet, nem szabad leülni a szobába itatni az egereket, igenis menni kell! Meg lehet találni a módját mindennek csak akarni kell. Azt hiszem izgalmas hónapok elé nézek... :)))

Előző hétvégén az orosz szobatársam elhívott az itteni barátaival várost nézni. Először elmentünk Venice Beachre, ami tele volt mexikóiakkal és fiatalokkal. Igazából nem volt valami szép a part ezért tovább is álltunk. Következő állomásunk Santa Monica volt, ahol pár hete már jártam a magyar srácokkal. Még mindig olyan szép amilyen volt. Négy hét alatt nem sokat változott. :) Bettusomtól a napokban kaptam egy nagyon kedves ajándékot, ami egy videó volt a youtubeon. Ez a videó Táton a Palm Beachen játszódik, ahol a barátja lejátszik nekem egy számot a Diszkópatkányok című filmből. Ez a szám sokat jelent nekünk. :)) Mivel sosem láttam még ezt a filmet, most vettem a "fáradtságot" és leültem megnézni itt L.A-ben és arra lettem figyelmes, hogy a strand jelenet ott játszódik ahol előtte való nap jártam. Tök jó érzés volt, hogy igen én tegnap épp arra jártam. :P :D

A következő állomásunk a Los Angelesi Egyetem volt, aminek a kertjében csináltunk jópár képet magunkról, annyira csodálatos és művészi volt az egész környezet. Teljesen olyan volt az egyetem, mint a filmekben. Most nagy erővel dolgozom rajta, hogy valahogy eljussak egy olyan tipikus amerikai diák buliba amiket csak a filmekben láthatunk. Hazefelé pedig Beverly Hills-en keresztül mentünk, ahol még mindig olyan csodálatos puccos házak vannak, mint pár hete. A napot pedig egy kóreai étteremben zártuk, ahol valami Isteni ételt szolgáltak fel. Most először voltam kóreai étteremben, de abban is biztos vagyok, hogy nem ez volt az utolsó. :)

 

 

Hogy miért ezt a címet kapta ez a bejegyzés? Végre kezdem felfogni, hogy L.A-ben vagyok és itt is kezdenem kell magammal valamit. Volt egy szám amit nemrégiben Miami feeling néven kommentáltam, nos L.A-nek is megvan ugyan ez a száma csak I'm in Miami Bitch helyett I'm in L.A. trick-re változott a szöveg. Tény, hogy a Miamis sokkal jobb, de hagyjuk meg nekik is ezt az örömöt! :P ÉLJEN MIAMI!!! :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ancika.blog.hu/api/trackback/id/tr191138412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása