HTML

Dream of my LIFE

Friss topikok

  • v8cowboy: Szia! Én most gondolkozom EF képzésen, bár nem Miami a cél, hanem Santa Barbara. Nem is ez a lény... (2009.03.27. 23:44) Hosszú lenne...
  • atisjedi: Csók Manyika! Magácskának már megint sikerült az élet! :) Drága Mamájátol tudom hogy elküldték eb... (2009.02.04. 18:11) "Szóval miről is szól Miami?"
  • Latz von W.: Szia Anita! Balázs Laci vagyok. ;) Láttam múltkor iwiw-en, hogy kimentél Amerikába, most volt egy... (2009.01.16. 01:49) Az első tanítási nap
  • Travel Guru: Nem semmi!! (2008.12.15. 14:12) Egy kis promo Miami Beachről és a suliról
  • nitus: Szia Titkos ügynök! Nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat. Remélem minden rendben lesz és helyt... (2008.12.13. 16:06) Még itthon...

Linkblog

David Barton Gym Miami

2009.05.25. 03:35 :: nitus

Azt hiszem a következő képeket kár is kommentálni, mind magáért beszél. Ide jártam edzeni suli után, igaz ígyis meghíztam, de legalább gyönyörű környezetben tehettem mindezt. :D Itt láttam a konditerem előtt Dennis Rodmant is, bent pedig egy Amerikában ismert szappanopera szereplővel edzhettem egy teremben. Csupa csupa szép emlékeim vannak Miamiból. Minden nap megnézem a videókat amiket Miamiban csináltam, iszonyatosan hiányzik. :(

Viszont még van remééény! Most intézem, hogy visszamehessek. Írtam az irodának ez ügyben, de csak keddre kapok választ, mert Amerikában most van Memorial days. Állítólag őrület van Miamiban, ki se lehet menni az utcákra, mert az ország egész területéről Miamiba tömörültek a fekák ünnepelni. Lövöldözések, késelések, erőszak, stb... Szóval most nagyon veszélyes Miamiban az utcán lenni. Most megízlelhetik az ottaniak a filmbeli izgalmakat, mert eddig aztán végképp nem történt nagyon semmi hála Istennek. Na de gyönyörködjetek a képekben és izguljatok velem, hogy legyen hely Miamiban a koleszban. Kivagyok, vissza akarok menni!!! :(((

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ancika.blog.hu/api/trackback/id/tr391141812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása