HTML

Dream of my LIFE

Friss topikok

  • v8cowboy: Szia! Én most gondolkozom EF képzésen, bár nem Miami a cél, hanem Santa Barbara. Nem is ez a lény... (2009.03.27. 23:44) Hosszú lenne...
  • atisjedi: Csók Manyika! Magácskának már megint sikerült az élet! :) Drága Mamájátol tudom hogy elküldték eb... (2009.02.04. 18:11) "Szóval miről is szól Miami?"
  • Latz von W.: Szia Anita! Balázs Laci vagyok. ;) Láttam múltkor iwiw-en, hogy kimentél Amerikába, most volt egy... (2009.01.16. 01:49) Az első tanítási nap
  • Travel Guru: Nem semmi!! (2008.12.15. 14:12) Egy kis promo Miami Beachről és a suliról
  • nitus: Szia Titkos ügynök! Nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat. Remélem minden rendben lesz és helyt... (2008.12.13. 16:06) Még itthon...

Linkblog

Six Flags Magic Montain - L.A.

2009.05.14. 02:35 :: nitus

Lassan új nevet kéne találnom a blogomnak, ugyanis már nem igazán aktuális ez a "Welcome to Miami!" Megkezdtem az életemet Los Angelesben. Innen már nincs "menekvés", a sulit már itt fogom befejezni bármi is lesz. Előző héten felkeresett engem Robi, a san diegoi EF-ből. Mikor Angi iskolát cserélt, akkor ismerte meg Robit. Nagyon aranyosan elhívott pár programra a barátaival. Vasárnap egy Six Flags nevű hullámvasút parkba mentünk nem messze L.A-től. Nyolcan mentünk, de csak én egyedül voltam Los Angelesből. Körülbelül 1 órás volt oda az út, addig pedig ismerkedtem a többiekkel. Nagyon barátsgágosak voltak. Abszolút vegyes volt a társaság, mi ketten voltunk magyarok többiek németek, franciák, norvégek voltak és volt egy thai fiú is velünk. Már mindenki nagyon nyomta az angolt szóval sikerült kicsit az angol beszédet is gyakorolnom.Összesen 39 hullámvasút található a parkon belül, persze ebbe bele van számolva a mindenféle kis gyerek vasút is, ami nem igazán volt jellemző, de előfordult. Csupa hajmeresztő riderekre ültünk fel. Nem is kellett olyan vészesen sokat sorban állni sehol. Szerintem ezeket a hullámvasutakat nem is lehet szavakba foglalni. Wáááhh állati volt. Ha kíváncsiak vagytok nézzétek meg a linket: http://www.sixflags.com/magicMountain/index.aspx

Minden adrenalin növelőre felültünk ami csak létezett. Volt amire 2x is, sajnos mindenre csak egyszer jutott időnk. Már nyitásra ott voltunk és délután 7 felé indultunk haza. A legdurvábbat a legvégére hagytunk, mert ha arra ülünk fel először a többit már csak lazításnak éreztünk volna. Szóval az ászok ásza az X2-volt. Az extrém sport imádói szokták az X-jelzést használni, innen kapta ez a rider is a nevét. Tekeredett ez jobbra-balra, fel-le mindenhogy. Néha már azt se tudtam merre vagyok. A legjobban az a rész tetszett, mikor 90 fokban "zuhantunk" le a mélybe. :D Uhh emberek na eeeez az én világom! Mikor elmentem Disney Worldbe ezt hiányoltam a legjobban, de jelentem minden igényem ki lett elégítve. A második helyen a Déjávú szerepel, ami előtt készült is egy csoport képünk. Hatalmas lendülettel indultunk el hátrafelé, fellőttek minket egy toronyba, majd hirtelen eleresztettek minket és elkezdődött az észvesztő száguldozás. Tekeredtünk itt is össze-vissza, majd mikor már azt hittük túléltük elkezdett visszafelé indulni az egész egy másik oszlopról. Wááhhh AWESOME!!! Erre a kettőre többen nem mertek felülni közülünk, de mik vagyunk mi? Macskapöcsök? Neeeeeeeeeeeeeeem!!!! Menjeeen!!! :DD A harmadik a Viper volt, amire azt hittem kellemes kis lazítós utazás lesz, át se pördül meg ilyenek. A nagy lóf***t nem! Annyi csavar volt benne, hogy csak lestem, mint légy a kakiban. Ügyesen meg volt csinálva, mert nem láttad mire vállalkozol, de mégsem volt annyira durva, mint az első kettő. A következő a superman-es volt, ami úgy kezdődött, hogy beültünk egy kis autóba és egyszercsak őrült sebességgel kilőttek minket egy felfelé haladó sinen. Körülbelül úgy kell elképzelni, mint azt a lökő padot, amikkel régen feszítettek a muszklis nagymenők a játéktermekben. Megfogtak valami vasaló szerű valamit és teljes erőből meglökték a sínen. Minél magasabbra ment, annál jobban örültek a fejüknek. Na hát itt mi voltunk a vasaló. :D A következőnek nem tudom a nevét, de fekvő helyzetbe kerültünk és úgy éreztem magam mintha tudnék repülni. Erre is 2x ültünk fel, de elárulom nem azért, mert olyan jó volt, hanem mert csodálhattuk az előttünk lévők seggét. Felejthetetlen volt. :)) Húúú annyi rider volt, hogy nem számolok be mindegyikről, mert nagyjából ugyan az lenne a story mindegyiknél. Ezt át kell élni, ahoz, hogy tudd miről beszélek, és itt most nem a budapesti vidámparkról beszélek! :D Nap végére el is ment rendesen a hangom, a hajam is érdekesen állt, de egy hatalmas élménnyel mehettünk haza aludni. 

A történetünk viszont még nem fejeződik be, ugyanis Robiék elhívtak május 30-tól június 3-ig Las Vegasba. Teljesen véletlenül ott fogom ünnepelni a névnapomat. Az ember már azt hiszi ennél jobb nem történhet vele és mégis... :))) Már alig várom, hogy játszhassak a félkarú rablóval csak a poén kedvéért. Remélem hasonló storyról számolhatok majd be, mint a "Míg a jackpot el nem választ" című filmben volt. :P

Kép összefoglaló

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ancika.blog.hu/api/trackback/id/tr451120060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása