HTML

Dream of my LIFE

Friss topikok

  • v8cowboy: Szia! Én most gondolkozom EF képzésen, bár nem Miami a cél, hanem Santa Barbara. Nem is ez a lény... (2009.03.27. 23:44) Hosszú lenne...
  • atisjedi: Csók Manyika! Magácskának már megint sikerült az élet! :) Drága Mamájátol tudom hogy elküldték eb... (2009.02.04. 18:11) "Szóval miről is szól Miami?"
  • Latz von W.: Szia Anita! Balázs Laci vagyok. ;) Láttam múltkor iwiw-en, hogy kimentél Amerikába, most volt egy... (2009.01.16. 01:49) Az első tanítási nap
  • Travel Guru: Nem semmi!! (2008.12.15. 14:12) Egy kis promo Miami Beachről és a suliról
  • nitus: Szia Titkos ügynök! Nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat. Remélem minden rendben lesz és helyt... (2008.12.13. 16:06) Még itthon...

Linkblog

Carlitos

2009.05.09. 19:52 :: nitus

Ahogy ígértem, ebben a bejegyzésemben a mi drága Carlos Diazunkról fogok mesélni nektek. Barcelonából származik és színész a foglalkozása. Hogy miért szánok neki egy teljes bejegyzést? Mert ez az ember, ha nem lenne ki kéne találni. Ennyit még nem nevettem senkivel, mint vele.

Valahogy február elején érkezehetett az EF-be, még mikor az 1-es szinten voltam. Osztálytársak lettünk az utolsó 1 vagy 2 hétre amit még abban a csoportban töltöttem. Akkor még annyira nem nyílt meg elöttünk, de lehetett érezni rajta valami furcsát. Mint az utóbb ki is derült meleg és ezt nyíltan vállalja és büszke rá, ami nekem nagyon szimpatikus volt, mert nem az a nyálas buzi, ahogy szokás mondani, hanem az a pörgős, vidám, életre való személyiség. Miután elkerültem az 1-es levelből mi még köszönő viszonyba maradtunk, de leginkább az utolsó 3 hétre barátkoztunk össze közös ismerősök révén. Egyik este elmentünk páran a partra sétálni, mondanom sem kell jókedv, kacagás, vidámság. Egyszercsak összetalálkozunk egy sérült kacsával a következő pillanatban már rohammentőt akarnak hívni neki. Elkezdtünk tehát keresni egy biciklis rendőrt a parton, de nem jött arra senki. A következő pillanatban azt veszem észre, hogy Carlos üvöltözik idegeneknek, hogy "no sex on the beach!" Majd elmeséli, hogy neki már volt ilyenben része a parton mióta itt van Miamiban. Zok szó nélkül elmesélte élményeit, abszolút nem szégyenlős és nagyon jól áll neki. Aki utálja a buzikat szerintem még az is nagyon jókat tud rajta nevetni. Nagyon jó humorérzékkel rendelkezik. Aztán egyszer a cafeteriában álltunk sorba taccosért és a konyhás néni valamiért beszólt, hogy "ohh my God!" Erre elkezdte ecsetelni neki a Carlitos, hogy nem jól csinálja. Három mozdulatból áll az egész és bele kell éreznie magát. Persze mögöttünk kilóméteres sorok, de nem zavartatta magát. :D Majd a videón is látni fogjátok ezt a mozdulatot. Tehát aki eddig nem így csinálta az figyeljen és tanuljon. Jobb kéz a fej felé emel majd csettint és egyidőben elhangzik az "OHHH", majd jobb kéz leereszkedik a test előtt balra, a lábak párhuzamosan jobbra hajlanak, csettint és elhangzik a "MY", végül pedig a kéz áthúzódik a jobb oldalunkra a lábak pedig ellentétes irányba, majd csettint és elhangzik "GOD!" Ha mindez megvolt, akkor lazítsuk el az izmainkat. :D

A harmadik kiemelkedő mondtata pedig: "It's amazing!". Ezt általában összekombinálta az "Ohh my God!"-dal. Volt egy problémás lány még a level 2-es szinten, akiről meséltem is, hogy akarva akaratlanul is kitörtek belőle indulatok. Őt parodizálta még nagyon jól. Mikor a tanár megkérdezte, hogy "Do you have any question?" a csaj csak üvöltött egyet, néha olyan volt mintha épp élvezne. Először furcsállotta is a Carlos ezt a dolgot. Mondta jó jó, semmi baj nyugodj meg, ennyire nem kell buzgómócsingnak lenni... Szóval őrület ez az ember. Vissza sem lehet adni olyan hitelesen azokat a sztorikat amiket vele élhettünk át. Egyszerűen felejthetetlen. El is hívtam Budapestre, hogy ha hazamentem látogasson majd meg. Na de nézzük csak azt a videót! :))

 

 

A következő videón szintén szerepelni fog, de azon több barátom is rajta van. Az utolsó napjaimban készítettem a Lobbyban, amikor elég sokan megfordulnak ott. A kamerától kicsit elfelejtettem angolul, szóval nézzétek el nekem. :D Itt most a barátok fontosak. :))

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ancika.blog.hu/api/trackback/id/tr111111915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása