HTML

Dream of my LIFE

Friss topikok

  • v8cowboy: Szia! Én most gondolkozom EF képzésen, bár nem Miami a cél, hanem Santa Barbara. Nem is ez a lény... (2009.03.27. 23:44) Hosszú lenne...
  • atisjedi: Csók Manyika! Magácskának már megint sikerült az élet! :) Drága Mamájátol tudom hogy elküldték eb... (2009.02.04. 18:11) "Szóval miről is szól Miami?"
  • Latz von W.: Szia Anita! Balázs Laci vagyok. ;) Láttam múltkor iwiw-en, hogy kimentél Amerikába, most volt egy... (2009.01.16. 01:49) Az első tanítási nap
  • Travel Guru: Nem semmi!! (2008.12.15. 14:12) Egy kis promo Miami Beachről és a suliról
  • nitus: Szia Titkos ügynök! Nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat. Remélem minden rendben lesz és helyt... (2008.12.13. 16:06) Még itthon...

Linkblog

My super sweet 23

2009.02.13. 18:28 :: nitus

A szülinapom átlagosan indult, bár megjegyzem eddig még sosem tartott 30 órán keresztül, persze mindez az időeltolódás miatt. :P Délelőtt volt két órám, aztán mentem napozni meg szavakat tanulni a David Barton Gym medencéje mellé. Szeretek oda járni, mert nincsenek sokan és igényes hely. Aztán délután kitaláltam, hogy a parton szeretném megünnepelni a szülinapomat. Szóltam is pár embernek és 9-kor a lobbyban beszéltük meg a találkozót. Persze kicsit késtem, mert a buli előtt még elmentünk a csajokkal venni valami innivalót a Liquorstoreba. Az itteni szokásokhoz híven a szülinapos gondoskodik az italról, úgyhogy ez a szülinap most 80 dolláromba került, persze emlékezetes marad az biztos. Sosem volt még ilyen meleg a szülinapomon és nem ünnepeltem még óceán partján sem. Körülbelül 20 embert hívtam meg, de aztán mindenki hallott a partyról a parton és sorra jöttek le az emberek a suliból, aztán lettünk körülbelül 50-en. Persze ezekközül az emberek közül sokakat nem is ismertem, de azok külön is voltak tőlünk. Mindenesetre nagyon sokan eljöttek megünnepelni a szülinapomat a barátaim közül. Még tortát is kaptam az orosz gárdától. Volt happy birthday énekléstől kezdve gyertyafújásig minden. Rogertől, a svájci fiútól is kaptam egy kis csokit, rajta egy gyertyával. Kis apróságok, de nekem nagyon sokat jelentenek. Én vagyok az az ember aki minden nemzetiséggel barátkozik, mindenhonnan vannak barátaim, igaz néha úgy érzem minden nemzetiség egy nagy csoport és én csak ide-oda csapódok, de jól érzem magam. Legalább sok emberrel jóban vagyok. A magyar gárda is lent volt persze, ahogy Zuzi mondaná 3,5 magyar és egy fél szlovák. Összehoztam egy kicsit a különböző nemzetiségű embereket, bár a hívatlan vendégek főleg franciák voltak, de végülis a kutyát sem zavarták. Nagyon jó kis buli kerekedett ebből a spontán dologból. Gyönyörű volt, ahogy a hold fénye megpihent az óceánon, zenénk is volt, italunk is, persze sokan hoztak még magukkal utánpótlást, sokan is voltunk... Ennél szebb szülinapot nem is kívánhattam volna, pedig azt hittem nem lesz semmi extra. Sajnos a bulinak azért lett vége 1-kor, mert a csaj aki hozta a zenét visszament a koliba és ahogy a mondás tartja ha nincs zene, nincs buli sem. Ahhoz képest, hogy másnap reggel sokaknak órájuk volt, jól bírták az estét. Nekem szerencsére csak délután 1-től volt órám.Szóval ez a nap is emlékezetes marad nekem. :) <3

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ancika.blog.hu/api/trackback/id/tr13941455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása