HTML

Dream of my LIFE

Friss topikok

  • v8cowboy: Szia! Én most gondolkozom EF képzésen, bár nem Miami a cél, hanem Santa Barbara. Nem is ez a lény... (2009.03.27. 23:44) Hosszú lenne...
  • atisjedi: Csók Manyika! Magácskának már megint sikerült az élet! :) Drága Mamájátol tudom hogy elküldték eb... (2009.02.04. 18:11) "Szóval miről is szól Miami?"
  • Latz von W.: Szia Anita! Balázs Laci vagyok. ;) Láttam múltkor iwiw-en, hogy kimentél Amerikába, most volt egy... (2009.01.16. 01:49) Az első tanítási nap
  • Travel Guru: Nem semmi!! (2008.12.15. 14:12) Egy kis promo Miami Beachről és a suliról
  • nitus: Szia Titkos ügynök! Nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat. Remélem minden rendben lesz és helyt... (2008.12.13. 16:06) Még itthon...

Linkblog

:)

2009.02.09. 18:21 :: nitus

Tegnap este végre kimozdultam a megszokott kis környezetemből, és megnéztem végre a város egy részét. Éjfélkor indultunk neki a nagy útnak és éjjel 2-ig kocsikáztunk. Elmentünk az American Airlines Arénájához, ami Downtownban van. Finoman kifejezve magam, eszméletlenül szép volt az a látvány ami a sztrádán elénk tárult. Még a filmekben sem ilyen szép mikor mutatnak pár képet Miamiról. Ezt élőben kell látni, ahhoz hogy átérezze az ember az esztétikai szépségeit ennek a helynek. Teljesen más itt minden, mint otthon, de meg lehet hamar szokni. :) Viszont sajnos az időjárás nem éppen a legjobb, és emiatt sajnos sokat unatkozom. Jó lenne néha lemenni a partra napozni, de erre sajnos nem alkalmas az időjárás. Szóval aki a jó időért jönne ide szeptember és február között, az számítson rá, hogy fehérebben megy haza, mint jött.

A hétköznapokon általában suliban voltam délelőtt, délután meg vagy a könyvtárban tanultam vagy hesszeltünk a lobbyban, szóval semmi érdekes. Pénteken írtunk egy nagy tesztet, ez minden 4. hét után van, ugyanis ekkor fejezünk be egy könyvet, és felmérik a tudásunkat. Nekem annyira jól sikerült a tesztem, hogy áttettek a 2-es szintre. ...végre. Változott az órarendem is. Sajnos már nem csak délelőtt vannak óráim, hanem délután 1-től 4-ig is. Előző héten nagyon sok új ember jött, és az egyes szintre bezsúfoltak 17 embert. Nevetséges volt komolyan, hogy nem tudták két részre osztani a csoportot. Ígyis sok szerintem az a 8-10 ember egy osztályban. Sajnálom a csoporttársaimat, de tanulni jöttem ide és most ez a fontos. Nagyon könnyen barátkozok, úgyhogy szerintem nem lesz gond a következő osztályommal sem. Jött egy olyan lány hozzánk, aki úgy tüsszent, mintha élvezne. Nekem először kidülledtek a szemeim, hogy mi van, de valami idegrendszeri problémája lehet a csajnak, szóval nem tehet róla, de az is meglehet, hogy tényleg élvez közben. Hallottam már ilyen betegségről, mikor 10 percenként élvez a nő. Körülbelül ő is ilyen. Amúgy egy nagyon igénytelen lány, nem szoktam ilyet mondani, de nekem kellemetlen ránézni. Nem tudom, hogy képes valaki ennyire elhanyagolni magát. Nem tudom ki látta Paris Hiltonnak azt a filmjét, aminek valami olyasmi címe van, hogy a szépség és a szörnyeteg. Abban Paris a szépség és a legjobb barátnője a szörnyeteg. Na pont olyat képzeljetek el. Ő az egyetlen ilyen különc ember, amúgy mindenkit csípek általában. Az 1-es szinten öten voltunk lányok, Katty az equadori lány, Hilda Venezuelából. Katty már időközben összejött egy Miamiban élő sráccal aki szintén beszél spanyolul. Hildának már eleve volt, ő már úgy jött ide. Mariella olaszországból, aki szerintem kb 60 vagy 70 éves lehet, de lelkes az öreglány és Miriam Franciaországból, akinek a pasija is az osztályunkba járt, szépen sakkban volt tartva az a srác. :P Az ő neve Johann. A fiúk voltak egy páran. Roger a svájci fiú, őt nagyon kedvelem, mert olyan kis aranyos egyszerű ember. Luca az olasz srác, ő szeret okoskodni, de mindíg megmagyarázom neki, ha valamit nem tud. :D Anthony Svájcból, ő 31 éves, de nem néz ki nálunk idősebbnek. Jól tartja magát. :D Guy, amit Gííínek kell kiejteni, nem gájnak vagy géjnek. :D Ő egy fekete srác Belgiumból. Ő tud a legkevésbé angolul. Nagyon bírom, sokat szoktunk viccelődni vele. Ő is majd akkor megy haza mikor én. Viszont hogy nem tanul órán kívül semmit az biztos. Van 2 arab srác, akiket annyira nem csípek, mert mindkettő olyan, mintha hülye lenne. Fárasztó valamit is elmagyarázni nekik, úgyhogy néha rájuklegyintek egyet és hagyom az egészet. Azt hiszem ezzel be is zárult a sor. Remélem nem hagytam ki senkit. Az 1-es szinten a tanáromat Michaelnek hívták, aki echte amerikai, New Yorkban született.  Szetettem ezt a csoportot, mert jó volt a hangulat és sokat nevettünk. Most átkerültem a 2-es szintre ahol egy kubai csaj tanít minket, többeket már ismertem korábbról a csoportból. Ez a csoport nekem valahogy olyan lightos. Szeretek élénken résztvenni az órákon, gondolok itt a hülyéskedésre is. Mivel senki nem beszél magyarul így a hülyéskedés is angolul folyik. Szóval valamilyen szinten ezzel is sokat tanulok. :) Minden héten 2x van 1-1 órám, ami csak a nyelvtanról szól. Ott egy másik tanárom van, őt Brentnek hívják, igaz nő de ez itt Amerikában megszokott, hogy a nők kaphatnak férfi nevet. Ő is amerikai. Nagyon szeretem őt, mert nagyon aranyos és mert nagyon nagyon jó tanár. Ilyen jó angoltanárom még nem volt, úgyhogy átkértem magamat az ő csoportjába. Jövő héten már elvileg ott leszek. A 2. level tananyaga sokkal inkább nekemvaló, igaz 5 hete vagyok itt de szerintem sokat fejlődött az angolom. 13 éve tanultam a németet, de már az angolra sokkal jobban rá van állva az agyam, mint a németre. Beszélgetni is már úgy ahogy tudok. :) Nagyon örülök neki, hogy már érzem magamon a változást. Az anyaggal is elég gyorsan haladunk, szóval most van mit tanulnom. Rengeteget tanulok szótanuló kártyákkal is, nagyon szeretem.

Mivel nem egy nap alatt írtam most meg a blogot, azóta már sokminden változott. Írtam az időjárásról, hogy nem éppen a strandolásnak kedvez. Azóta változott a helyzet, sikerült rák vörösre égnem a napon 2 napja. Azóta folyamatosan süt a nap., úgyhogy vettem egy erősebb faktorszámú naptejet. Kellemes 25-28 fok van. Reméljük mostmár ez így is marad. Az óceánba eddig még mindíg nem úsztam, csak 1x mentem be derékig aztán már jöttem is ki. Állítólag vannak ráják is a part mellett, nem szeretnék velük összetalálkozni, szóval egyedül inkább nem is megyek be. Végre úgy tudok tanulni, hogy összekötöm a kellemest a hasznossal. Nem egy hétköznapi dolog az óceánparton tanulni. Néha csak megállok szimplán egyhelybe és gyönyörködök a környezetembe. Sokszor el sem hiszem, hogy itt élek. Olyan ez mikor az ember azt érzi, hogy ez csak egy álom, hamarosan reggel lesz és fel kell kelni. Végre anyuék is meglátogatnak engem márciusban. Három hétre jönnek., és végre én is körbe tudok nézni egy kicsit errefelé. Megyünk majd Orlandóba 4-5 napra, Key Westre, Evergladesbe és pont akkor lesz itt Miamiban valami fesztivál vagy mi. Vicces, hogy itt élek és nem tudom miről van szó, de következő alkalommal majd gyűjtök pár pontosabb információt az eseményről. Everglades pedig egy mocsaras terület itt Miamitól nem messze, ahol rengeteg krokodil él. Biztos sokan nézik a CSI Miami helyszínelőket, ott már többször is mutattak jeleneteket a filmeben róla. Kis hajóval viszik az embereket, nézelődni a mocsárban, aminek a hátulján egy oriási ventillátor van. Kíváncsi vagyok milyen lehet. Szóval már nagyon várom, hogy jöjjenek drága egyetlen édesanyámék. :) Persze Miamiban még van nagyon sok látnivaló. Van itt például állatkerttől kezdve delfináriumig minden. Igazi turista paradicsom. Szeretek itt élni, nem tudom említettem e már. :D

Február 11-én élőben láthattam a Mansionben a híres énekest, Ne-Yo-t. Sajnos nem énekelt, csak bulizni jött le a klubba. Sajnos csak egy videót csináltam róla távolról, de akár közelebb is lehetett volna hozzá menni fotózkodni, de annyian vették körbe, hogy inkább nem vállaltam be a dolgot, meg aztán neki is milyen érzés így bulizni, hogy fényképezik mint az állatkertben a majmot. Élvezet lehet neki így elmenni bárhová is. Összesen 2 számot adtak le tőle az este folyamán, azaz akkor mikor beharangozták, hogy ott van a klubban. Mindenesetre élmény volt őt élőben látni, ugyan úgy néz ki mint a klipekben, csak szerintem csöppet el van szállva magától, de ez érthető ekkora siker után. Szinte az összes számát szeretem. :)

 

Ma van a 23. születésnapom. Estére nem terveztem semmi extrát, csak lemegyünk páran a partra iszogatni egy kicsit. Majd beszámolok az eseményekről. Sok puszi a hazaiaknak.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ancika.blog.hu/api/trackback/id/tr57932901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása