HTML

Dream of my LIFE

Friss topikok

  • v8cowboy: Szia! Én most gondolkozom EF képzésen, bár nem Miami a cél, hanem Santa Barbara. Nem is ez a lény... (2009.03.27. 23:44) Hosszú lenne...
  • atisjedi: Csók Manyika! Magácskának már megint sikerült az élet! :) Drága Mamájátol tudom hogy elküldték eb... (2009.02.04. 18:11) "Szóval miről is szól Miami?"
  • Latz von W.: Szia Anita! Balázs Laci vagyok. ;) Láttam múltkor iwiw-en, hogy kimentél Amerikába, most volt egy... (2009.01.16. 01:49) Az első tanítási nap
  • Travel Guru: Nem semmi!! (2008.12.15. 14:12) Egy kis promo Miami Beachről és a suliról
  • nitus: Szia Titkos ügynök! Nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat. Remélem minden rendben lesz és helyt... (2008.12.13. 16:06) Még itthon...

Linkblog

Újra itt! Egy kicsit megpihenek a blogomon aztán az élet folyik tovább. :)

2009.01.28. 15:45 :: nitus

Előző héten írtam, hogy lesz egy pizsoma party Abdullahnál, de végül arra nem mentem el mert elötte való nap Mansionbe voltunk és egy kicsit sikerült becsiccsentenem másnap reggel meg mehettem 8:15-re órára. Kellemes volt mondhatom, a fél csapat nem jött be az első órára, mert itt a suliban a szerdai Mansion az alap dolog, olyankor szinte mindenki ott van aki már elmúlt 21 éves, ugyanis minden szórakozóhelyen szigorú facekontrol van, az alkoholt is csak az útlevél bemutatásával vehet az ember és csak akkor ihat belőle más, ha ő is bemutatta az útlevelét. Szerdán csak a nagyterem van nyitva Mansionben, ahol elég tarka a zenei kínálat, ugyanis a hip hop és a mai dance slágerek váltogatták egymást. Aki már ismer, az tudhatja rólam, hogy inkább a dance house slágerekért vagyok oda, szóval mikor hip hop zene ment inkább pihengettem egy kicsit. :) Meg kell valljam az ital nagyon drága ezeken a szórakozóhelyeken, ugyanis csak egy palackozott víz 7 dollárba kedül, egy 2 decis üdítő 8 dollár, a red bull 9 dollár és akkor már az alkoholról inkább nem is beszélnék. Azt nem is kíséreltem meg fogyasztani, szóval ha valaki spórolni akar és még jól is akarja magát érezni a buli végéig az inkább maradjon otthon. :D Viszont ahogy néztem nem nagyon spórolták ki az alkoholt a poharakból, de mondjuk ennyi pénzért ne is. Ha valakinek kevésbé van pénze egy szórakozóhelyen italozni, az megteheti, hogy bemegy a hozzá legözelebb lévő ital shopba és ott bevásárol, ugyanis az árak körülbelül egyeznek az otthoni Tescos árakkal. :)

 

 

Itt Miamiban a szórakozóhelyeken jobban levetkőzik az emberek a gátlásaikat, ugyanis nem ritka, hogy a hölgyek kedvet kapnak az erre kijelölt helyen sztiptíztáncba kezdeni. Gondolom az ilyen esetekből tanulva a klubtulajdonosok nem győzik hova tenni a rudakat a helységben. Na igen, az ember nem minden nap jön vissza Miamiba és fut össze ismerősökkel. Itt bármi megeshet. Sokszor monják, hogy "ne hagyd magára a poharad egy pillanatra se", ugyanis ez Amerika és bármikor belecsempészhetnek valami drogot a poharadba, igaz ez otthon is így működik. Most lehet sokaknak felcsillant a szemük, és sok magára maradt poharat látunk majd a szórakozóhelyeken várva a csodára. :D Na viccet félretéve egy valami itt sem változott, a bűnözés itt is jelen van. Ezért is szeretek olyan helyekre és akkor járni, mikor ott van a suli apraja nagyja. Emiatt is kimaradt nekem a szombati Richie Hawtin, pedig nem lett volna rossz elmenni. Igaz nem tudom mennyi lehetett a belépő ára, de van hogy egyes bulikra 100 dollárt is elkérnek. Na akkor tuti sarkon fordulnék. Havi egyszer hétfőnként Fat Joe zenél a Mansionbe, ilyenkor ingyenes a buli. Sajnos ide se mentem el, de tervbe van véve. Van még időm és még lesz pár hónap mikor itt lesz a kis dagi.

Pénteken voltunk Privébe. Tudni kell hogy Budapesten is van egy ilyen nevű szórakozóhely, ahova igaz még nem jutottam el, de ha hazamentem első dolgom lesz. :) Ide főként franciák járnak ahogy észrevettem, sok az ismerkedni vágyó amerikai is, akik hétvégén leruccannak a napfényes Miamiba. Igazán tőlük lehetne jól megtanulni angolul, mert ők aztán zsigarből nyomják a nyelvet, de ugyanakkor veszélyes is mindenfélével beszélgetni, szóval próbálva kevésbé bunkónak lenni igyekszem elhajtani ezeket az úriembereket. Sajnos, ha csak az iskolatársakkal beszél az ember gyakran eltanulhatja a hibákat, más lehetőség meg nagyon nincs közvetlenül beszélgetni amerikaiakkal. Rengeteg a turista, igaz annyira nincs tömve a part, sőt alig vannak. Lehet a válság miatt is és mert azért itt is "tél" van. Amúgy az időjárás mióta itt vagyok elég változó volt. Igaz esni még csak egyszer esett, de nagyon keveset. Inkább csak lehül a levegő, elmegy a nap, vagy erősebben fúj a szél. 20-25 fok körül szokott lenni a hőmérséklet, de volt már 10 körül is. Aki nem bírja a hirtelen időjárás változást az inkább ne jöjjön a téli időszakban Miamiba.

Most búcsúzom! Hamarosan jelentkezem! Sok puszika!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ancika.blog.hu/api/trackback/id/tr59908425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása