HTML

Dream of my LIFE

Friss topikok

  • v8cowboy: Szia! Én most gondolkozom EF képzésen, bár nem Miami a cél, hanem Santa Barbara. Nem is ez a lény... (2009.03.27. 23:44) Hosszú lenne...
  • atisjedi: Csók Manyika! Magácskának már megint sikerült az élet! :) Drága Mamájátol tudom hogy elküldték eb... (2009.02.04. 18:11) "Szóval miről is szól Miami?"
  • Latz von W.: Szia Anita! Balázs Laci vagyok. ;) Láttam múltkor iwiw-en, hogy kimentél Amerikába, most volt egy... (2009.01.16. 01:49) Az első tanítási nap
  • Travel Guru: Nem semmi!! (2008.12.15. 14:12) Egy kis promo Miami Beachről és a suliról
  • nitus: Szia Titkos ügynök! Nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat. Remélem minden rendben lesz és helyt... (2008.12.13. 16:06) Még itthon...

Linkblog

Gyújtogatás a suliban

2009.04.21. 22:37 :: nitus

Tűzriadó a suliban

 

 

Tegnap éjjel úgy feküdtem le, hogy tele voltam tervekkel a holnapi nappal kapcsolatban. Gondoltam korán lefekszem, hogy másnap korán el tudjam kezdeni a napot. Reggeli a cafeteriaban aztán edzés a konditeremben, majd hajmosás és végül irány a suli délután. Ehhez képest mikor épp betakaróztam az ágyba megszólalt a tűzjelző. Mivel egész nap próbálgatták a csengőt, ezért nem tulajdonítottam neki nagy figyelmet, ígyhát feküdtem tovább. Mikor ordibálást hallottam a folyosóról elkezdtem gyanakodni, hogy ez nem tréfa. Felhívtam Susyt, hogy mi történik és akkor mondta sietve, hogy menjek le az udvarra, mert ez éles riasztás. Valahogy még akkor sem éreztem túl komolynak az esetet, ezért szépen felöltöztem, fogtam a telefonomat és kisétáltam az épületből. Gondoltam biztos arra kíváncsiak, hogy mennyi idő alatt érnénk ki az éjszaka közepén az iskolából. A lépcsőn lefelé menet 4. szintnél éreztem valami füst szagot, de akkor már nem mehettem vissza a szobámba. Minden iratom és értékem a szobámban maradt. Tudom, hogy ez ilyenkor alap, hogy a legfontosabb dolgait vigye magával az ember, de sajnos sokszor nem vesszük komolyan az ilyen riasztásokat, mert annyi gyakorlat van már előtte... Bárkit megkérdeztem, senki nem hozott magával semmit. Mire leértem, már kint volt szinte az egész suli az utcán. Senki nem értette mi történt, még tüzet sem láttunk az ablakokban. Hamarosan meg is érkeztek a tűzoltók és a rendőrök. Számszerint 5 tűzoltó autó érkezett a helyszínre. Körbeterjedt a hír, hogy a mosoda és a 412-es szoba gyulladt ki. Csodálkoztunk is, hogy egyszerre két egymástól távol eső helységben ütött ki a tűz. Közben folyamatosan tartottam a kapcsolatot telefonon Ádámmal, mivel ő a Tominál aludt aznap este és az ő szobája is a 4. szinten volt. Mivel a 4. szinten volt a tűz, ezért elárasztották vízzel az egészet. Mindenkinek kint az asztalán a laptopja... Szóval volt riadalom. A tűzoltókkal egyidőben a TV-sek is megjelentek. Sorra csinálták az interjúkat az esetről. Míg várakoztunk oda keveredett valahogyan két részeg hajléktalan is és az egyik az iskola tanárának adta ki magát egy interjú alatt. Mindenki csak nevetett az eseten, de teljesen élethűen adta elő a dolgot, igaz szerintem látszott rajta, hogy hajléktalan. :)

 


Éjfélkor kezdődött az őrület és hajnali fél 4 volt mire visszaengedtek minket a suliba aludni. Tájékoztattak arról, hogy a délelőtti órák elmaradnak és, hogy a cafetria is csak 11-től nyit, ugyanis teljesen el lett áztatva. El is romlott pár gép. A 4-es szinten lakókat pedig kitelepítették a közeli Lorraine Hotelbe egészen a hétvégéig. Szerencsére Ádámnak nem ázott el a szobája, de még így se mehet oda vissza, mert az egész folyosó el van kerítve. Másnap kiderült, hogy az ügyeletes security guy okozta mindkét helyen a tüzet, feltételezhetően szerelemféltés miatt. A 412-es szobában négy lány lakott, őket folyamatosan faggatták az este. A security guyt pedig még az éjjel lecsukták. Soha nem néztem volna ki belőle, hogy ilyet tenne. Kis duci volt, a légynek sem bírt volna ártani és most tesség... Felgyújtotta egy lánynak a szárítóban és a szobájában lévő ruháit ezzel hatalmas galibát okozva az iskolának. Viszont végre láttam mennyien is lakjuk a mi szeretett kis miami beach-i kollégiumunkat. Az emberek végre szóbaálltak olyanokkal akikkel egyébként nem álltak volna. Szerencsére nem történt komolyabb baj és az én szobám érintetlen maradt. Aznap este még le akartam menni mosodába mosni, de örülök hogy nem tettem, mert akkor az én ruháim is ott égtek volna. Végre történt valami kis izgalom az életünkben, de ennyi pont elég is volt. Remélem nem lesz még egy ilyen...

Pillianatképek

 

 

 

 A gyújtogató

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ancika.blog.hu/api/trackback/id/tr821079079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása