HTML

Dream of my LIFE

Friss topikok

  • v8cowboy: Szia! Én most gondolkozom EF képzésen, bár nem Miami a cél, hanem Santa Barbara. Nem is ez a lény... (2009.03.27. 23:44) Hosszú lenne...
  • atisjedi: Csók Manyika! Magácskának már megint sikerült az élet! :) Drága Mamájátol tudom hogy elküldték eb... (2009.02.04. 18:11) "Szóval miről is szól Miami?"
  • Latz von W.: Szia Anita! Balázs Laci vagyok. ;) Láttam múltkor iwiw-en, hogy kimentél Amerikába, most volt egy... (2009.01.16. 01:49) Az első tanítási nap
  • Travel Guru: Nem semmi!! (2008.12.15. 14:12) Egy kis promo Miami Beachről és a suliról
  • nitus: Szia Titkos ügynök! Nagyon szépen köszönöm a jókívánságokat. Remélem minden rendben lesz és helyt... (2008.12.13. 16:06) Még itthon...

Linkblog

Költözés

2009.05.18. 03:59 :: nitus

Hétfőn újra költöznöm kellett, mert nagyon nem tetszett a család, ahol voltam. Az étel borzalmas volt, a család hitvallásából kifolyólag az életstílusomon is kénytelen voltam változtatni. Egyetlen megoldást találtam a problémára, a költözést. Egy hetet töltöttem összesen a családnál, ami alatt volt időm megtudakolni hova érdemes mennem. Végül a Biltmore Residence mellett döntöttem, ahol együtt élhetek a többi EF-es diákkal, azzal a reménnyel, hogy nagyobb életben lesz részem. Körülbelül 5 perces sétára lakom most a sulitól. Egy kisebb lakásban élek 4 lakótársammal együtt. Sajnos a 4-ből 3 francia, tehát a nap nagyrészében franciául kuruttyolnak a 4. pedig orosz, aki itt van már szeptember óta és állítása szerint itt lett depressziós, de szerintem az orosz nők alapból azok egytől egyig. Esténként kicsit félek tőle, mert kb úgy néz ki, mint Drakula barátnője. :D Úgy is közlekedik, néha úgy érzem, mintha nem is sétálna csak lebegne a levegőben, a bőre hó fehér, a haja fekete, és a mosoly halvány jelét sem látod az arcán, mintha meg akarna ölni a szemével, de közben meg nagyon kedves lány. Az első napomon teletömött az egészségesebbnél egészségesebb kajáival. Kérdezte, hogy mióta az államokban élek szedtem e fel kilót, mondom igen és, hogy mennyit és teljesen ki volt fordulva magából. Kaptam is egy alapos fejmosást, mit érdemes enni és mit nem. Figyeljem mi van ráírva a csomagolásokra stb. Hozzáteszem minden orosz nőnek nagyon fontos, hogy minden nap úgy nézzen ki akárcsak egy modell. Minden reggel hajat mos, nézi magát a tükörben és azt hajtogatja le kéne mégjobban fogynom, amit nem nagyon értek, mert ígyis hajszál vékony. A lakásról annyit, hogy körülbelül 60 négyzetméteres, 2 hálószoba, 2 fürdőszoba, konyha, étkező és egy nappali található benne. Kényelmes elrendezése van, a konyha is elég tágas, hogy főzni tudjak. Kedden végre főzhettem magamra valami jó kis magyarosat, paprikás csirkét csináltam szarvacska tésztával, hmmm... Isteni lett. Olyan rég ettem már magyaros ételt, hogy úgy éreztem a Paradicsomban vagyok. Most örülök igazán annak, hogy tudok főzni. Minden lánynak ajánlom, hogy tanuljon meg addig még fiatal, mert egyrészt nagyon hasznos tud lenni, másrészt pedig épp eszű pasinak nem fog a büdös életbe olyan nő kelleni, aki nem tud főzni. :D
Búcsúzóul néhány kép a Biltmore szállóról

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ancika.blog.hu/api/trackback/id/tr951122182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása